Ett litet livs tecken :)

Jo jag lever !!  dock är min blogg lite ur funktion förtillfället, då jag inte känner att jag har varken ork eller tid att sitta och skriva här :) Men kan väl uppdatera er lite om att jag nu är inne i vecka 39 men min stora bebis mage, dock ingen bebis i sikte ännu men hoppas på att den lilla vill kika ut inom en snar framtid. Börjar bli en aningens tungt med denna mage..

Annars så mår vi alla bra :) Tilda lär sig nya saker för varje dag som går min stora tjej<3




En tjockis mamma angelica i v.39!

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Tänk att jag tycker andra är så fina i sin mage men är inte nöjd med min,skratt.

åå tänk att du bara har en vecka kvar.den kan ju verkligen komma när som.så spännande.

gick du över nåt förra gången?

jag längtar så efter bebis,kan inte fatta bara att man ska få gå igenom det igen.

kul att få se ett litet blogginlägg igen:-)

kram

2011-04-03 @ 16:57:38
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0