Måndag

Tilda är på dagis och leker av sig och jag sitter hemma och knåpar ihop ett CV och personligt brev tills på onsdag då jag ska träffa min jobbchoch igen.. känns helt onödigt att sitta och lägga ner massa tid på sånt här, när jag endå inte kommer få ett jobb innan bebis kommer eller man ska väl inte säga så, men som jag känner så tror jag inte att nåogon vill anställa mig när jag är gravid och har 9 veckor kvar tills jag ska föda.Men men måste man så måste man och förr eller senare kanske om nått år så kanske jag kan få ett jobb.

Helgen har gått i full fart i Fredagskväll hade vi Fredagsmys hela familjen som vi alltid har *ler*. I lördags for vi runt halva södermanland känndes de som :P kvällen spenderade Pontus och jag i Stan med Bio och resturang besök, vi hade så himla mysigt :) inte ofta de bara är han och jag.Tilda fick vara med Mormor Ann,Stig och gammelMormor Lisbeth på kvällen vilket hon nog tyckte va jätte kul inte så ofta hon är själv med sin Mormor. I går så va vi på kalas hos lillebror vi moffade smörgåstårta och massa glass och på kvällen va vi hos Farmor Nettan och Farfar Mats och busade, kollade på handbollen och solsidan medans Pappa Pontus va på bandy :)

I veckan ska jag försöka hinna träffa min gamla vän Jessica, hon ringde mig i morse. Kul att hon hörde av sig :D Vart så glad.. så denna vecka hoppas jag att vi kan ses!


Jessica och jag för längesen

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Förstår din känsla.tycker faktiskt det är lite löjligt man måste göra sånt när man ändå är gravid o snart ska på mammaledighet liksom..

men,men så kan det vara.

har också varit i den sitsen,men nu tar jag föräldradagar och pluggar.

kramis!!!

2011-02-04 @ 18:34:49
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0