Dag 11 - I min handväska

Nu sen Tilda kom till världen andvänder jag inte handväska, utan jag har dom saker som jag behöver i skötväskan. alltså typ Mobil och Plånbok.. så i min handväska har jag blöjor,våtservetter,extra kläder till Tilda,Mobil och min plånbok och ibland kan de även slinka ner lite extra grejer typ kamera,huvudvärks tabletter m.m :)



Gud så aktiv jag känner mig nu här i min blogg :P en riktigt bra grej den här utmaningen!
Just nu så sitter vi och kollar på pippi långstrump och bara myser, snart ska vi nog byta ut pjamasen mot kläder och försöka städa och tvätta lite.. Tilda har fått vara hemma från dagis denna vecka pga magsjukan som kom en snabb visit i förrgår morgon. Dock kräktes hon inte men hon får iaf vara hemma dom här 48 timmarna som man måste så hon inte kommer till dagis och smittar ner någon :).

I eftermiddag ska vi till FasterToves skola dvs min gammla skola på öppethus sen ska vi även inhandla lite presenter till helgens kalas..


Mitt älskade charmtroll <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0