Dag 10 - Mina syskon


Jag har två bröder Anderas som fyller 25 i Maj och Anton som blir 17 nu i Januari. Mina bröder är dom bästa som hänt mig, jag skulle aldrig vilja byta ut dom mot några andra.Jag är så stolt att jag får vara syster till dessa två<3

Anderas min storebror är alltid så förståndig och smart. Och på han kan man inte finna ett fel, han är verkligen den snällaste människa man kan hitta. Visst har vi bråkat och vart osams men de va mäst när vi var yngre :P. Han har alltid ställt upp för mig och jag kommer alltid ställa upp för honom.

Min fina storebror och jag!



Anton min lillebror är inte lika förståndig som den storabrodern men ak så bra endå om inte bättre :D.Om jag fick bestäma så skulle han flytta hit hem till oss och bo här, för kan erkänna att jag saknar han när vi inte ses varje dag. Vi två står varann väldigt nära och jag försöker vara den bästa storesystern som finns.

Min snygga lillebror!

Jag älskar er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0