Dag 08 – Ett ögonblick

Jag va hos min Syssling på Gotland juni 2008. jag blev väckt av ett samtal från min Storebror som betättade att våran Pappa hade fått ett hjärtstopp och låg i respirator på ett sjukhus i stockholm. Jag tror nog inte att jag förstod vad som hade hänt fören dagen efter när jag satte mig på båten till fastlandet och åkte till sjukhuset där pappa låg. Kommer ihåg att min farbror kom och mötte oss i sjukhus éntren och vi gick tillsammans upp till avdelningen där pappa låg. Jag hade inte kunna föreställa mig hur pappa skulle se ut med alla dessa slangar och allt kom då som i en chok..

Så glad att min Pappa lever och mår bra idag <3
Ett ögonblick jag aldrig kommer att glömma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0