Dag 03 – Mina föräldrar

Mamma Ann är född 1964 och arbetar som kökschef på en högstadieskola i Eskilstuna, min mamma har nog så länge jag kan minnas jobbat som kokersa så då kan ni fatta att min mamma är världsbäst på att laga mat ;). Mamma är även en väldigt djurkär människa liksom mig och de är efter mamma jag har fått mitt intresse för hästar och djur över huvudtaget.Mamma är alltid glad och framåt sällan jag ser min mamma arg, hon kan dock vara lite tjurig ibland ;) men de är något som ligger i släkten för de kan jag med vara.. Typ varjedag :P

Min Mamma betyder iaf allt för mig och med henne kan jag prata om allt, jag litar på min mamma till 100%. Och jag har ända sen jag kom till världen vart en riktigt mammagirs och de är jag ännu.Nu när jag jag flyttat hemmifrån ringer jag henne hela tiden då jag inte träffar henne varjedag :). Mamma är inte bara väldensbästa Mamma utan väldensbästa mormor också. Jag älskar min mamma så otroligt mycket<3



Pappa Tommy är född 1962(om jag inte missminner mig? :P) och arbetar som "dräng" på en bondgård utanför Katrineholm. Jag ser min pappa som en väldigt glad person har nog aldrig sätt min pappa riktigt arg.

Min pappa och jag har glidigt ifrån varann lite efter att mamma och pappa skilde sig när jag va ca 9år. jag bodde hemma hos mamma och va hos pappa varannan helg till en början men när jag blev äldre vart de mer sällan. är väldig ledsen för de att vi inte har så stark relation till varann men jag försöker träffa han iaf en gång i månaden nu och vill såklart att han ska få träffa sina barnbarn och mig med för den delen. Men min pappa kommer alltid vara min pappa och Jag älskar han lika mycket för de<3

Kommentarer
Postat av: Mamma/Mormor

Tänk att man kan ha en så underbar dotter .Älskar dej också Och även mitt underbara barnbarn .

2011-01-13 @ 10:51:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0