Dag 01- om mig

Karin Angelica är mitt fullständiga namn är 20år gammal och lever tillsammans med min "fästman" Pontus och våran fina dotter Tilda på 1,5år väntar nu vårt andra barn som är beräknad att komma i April. Bor gör vi i ett litet samhälle utanför Eskilstuna i ett radhus. Med oss bor även våra katter Tyke och Sid. Förtillfället är jag Arbetssökande men jobbar lite extra i en Ica Nära butik. Är utbildad barnsökare och gick Barnomsorgsprogramet på gymnasiet.

Uppvuxen är jag i Surahammar men när jag va 10 år blev de flytt till Näshulta där har jag fått vuxit upp med egen Häst,Hundar,Katter och andra djur som hör lantlivet till. alltså i en liten drömvärld då jag alltid har vart djurkär! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0