Vilda i frid min fina Turbo<3


Vilken hemsk morgon med ett jobbigt samtal från Pontus som berättade att han sätt Turbo i morse påkörd liggandes på vägen :( då alldeles varm och de hade säkert precis hänt han hade vart påväg hem han ville säkert komma hem och lägga sig på favvo platsen och spinna och få äta serverad mat. De är hemskt trodde inte man kunde bli så ledsen och fälla så många tårar över en liten kisse men tydligt så, Min fina Turbo finns inte mer svårt att inse men de är tyvärr sant! Kommer inte kunna släppa tanken utan har iaf gått och kollat ut om han sitter här utanför och vill komma in och äta och mysa ner sig i soffan bredvid mig.. men icke :'( Min älsklings katt så fin och speciell men som nu fått funnit sin  ro i katthimmlen.... Faan varför skulle jag släppa ut honom i går kväll :(


Vila i frid nu älskling<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

naw lilla turbo :( vila i frid <3

2010-11-09 @ 14:04:48
URL: http://johannaforslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0