Vackra vinterland

Ljuvligt väder är de ute idag sol,snö och -10 grader. Jag blir en smula lycklig av vackert väder måste jag ta och säga. Tilda och jag va ute en stund på förmiddagen gav fåglarna mat, Tilda tycker de är så spännande att  få stå i fönstret och titta när fåglarna äter. Och så va bort till svärföräldrarna och gav våran kanin mat :)

Just nu sover gumman middag och jag ska snart plocka lite här hemma.Va flitig i går och fick äntligen upp gardiner i vardagsrummet och så bytte jag gardiner i köket. så nu är de hem trevligt här hemma!  nu fattas bara en rejäl städning men de ska jag ta på onsdag om Tilda ska gå till dagis då. så svårt att städa och försöka underhålla henne på samma gång.Fast Pontus damsög iaf igår så de ser inte allt för hemskt ut iaf :)

Ha en trevlig måndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0