Snö, massor av snö!

Vilket hälrigt väder vi har fått va? Fast jag är rätt nöjd att inte har körkort och måste ut och köra massa bil i de här väglaget. sen är jag även rätt nöjd att vi nyligen har flyttat så man slipper ut och skotta snö,eller ja Pontus slipper skotta snö ;-).

Tilda är på dagis idag och jag ska försöka få lite fart och börja tvätta och städa lite, har blivit en riktig slöis på sisten! har nog med gravideteten att göra? eller jag skyller på de iaf!.

Tildisen tycker nog de är rätt spännande med all snö hon säger "titta titta mamma" och pekar på snön men hon ville inte gå själv morse när vi gick till dagis mamma skulle bara "bäja" :-) vi skippade vagnen idag då våran vagn är så svår att köra i snö! Tur att vi har nära till dagis iaf.

Nej nu ska jag mysa med min LillaTyke som ännu är deppig :-( Min plutt! han kanske var med när Turbo blev påkörd och såg allt? han kanske han över vägen men inte brorsan?. Katter kanske har känslor dom med?! vi får nog lov att skaffa en ny kompis till honom inom en snar framtid. vill inte att han ska vara ensamen ju<3. Ursch har ännu inte kunnat släppa tanken på Lillatubo hoppas hoppas allt bara gick fort så han slapp känna något :-( har kommit på mig själv flera gånger nu under morgonen att jag står och kollar efter honom i fönstet..Mammas Fina Kisse<3


Bröderna bus när dom precis kommit till oss <3

Kommentarer
Postat av: Louise

Jag är LEdsen att Turbo är Borta. Katter sörjer i ca 1 vecka och sen så är det bra igen..



Mammas katter sörjde eller iaf Busan sörjde i ca 1 vecka efter att vi hade tagit bort Jeppe.



Ha det bra, och ta hand om er, Puss

2010-11-12 @ 16:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0