Sjukstuga = dåligt med sömn

Som rubriken lyder så har vi ännu sjukstuga här hemma med allt från ögoninfektion till maginfluensa (dock inge kräk) och så en härlig förkylning på de + feber också :( och så klart är de min lilla Tilda som drabbats av allt elände men är endå pigg tycker jag.. Dock så resulterar dessa onda sjukdommar en väldigt dålig sömn för min lilla Prinsessa :( Phu jag känner mig inte som en människa längre utan mer som en vandrande zombi..

Och när jag sover dåligt blir jag en väldigt tjurig och grinig person som inte är den roligaste att umgås med och en väldigt dålig Mamma och Sambo som inte orkar någonting :(

Såå nu kan alla dessa sjukdommar få försvinna från min lillagumma så vi kan få bli pigga och glada igen och få sova om folk om nätterna!

Tilda du är mammas allt <3

Kommentarer
Postat av: Anneli

EXAKT samma som Miranda har! Idag blev det dagis, men när jag hämtade henne hade hon 38,2 i feber så blir till att vara hemma imorgon igen, så trist! Dock har hon sovit bra de senaste nätterna. Håll ut, snart är ni friska igen!! Kraam!

2010-11-23 @ 17:58:56
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0