Seg lördag

En seg lördag är just precis vad de är idag, skulle egentligen jobbat men så blev de icke. Så nu sitter jag här hemma i stället och Tildis ligger och sovermiddag här bredvid mig likaså katterna :)  Vi va iväg till farmor och farfar förut på lite fika så passade jag på att göra rent åt kaninen när vi endå var där. mer än så har vi väl inte gjort idag förutom att kolla på pippi och lekt förstårs. Rästen av dagen ska vi roa oss med att kolla över en massa kartongen som pontus kört hit från huset förstår inte att de aldirg tar slut, men tror de mästa ska få dumpas nere i källaren utav de som han tog hit nu..

Nej ska väl sätta fart då så man får undan de här så jag kan börja förbereda lite mat sen,FarfarMusa och MorbrorAnton kommer hit och äter sen :)

ha en skön helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0