Ögoninflamation

Min lilla gumma har åkt på ögoninflamation som tur är ingen kraftig. Hon va i morse lite svullen och lite varig i ena ögat,Som tur är så är hon inte irriterad på de så hon kliar. så de ser bättre ut nu, skönt! :). Men de är ju aldirg kul med sånt. Ringde och råd fråga Bvc om vi skulle komma in så dom fick kolla på de men hon tyckte vi kulle avvakta eftersom hon tyckte de inte lät som någon kraftig inflamation sen skriver dom ju inte ut antibiotikakräm i onödan. Får hoppas de går över nu så de inte blir mer under kvällen och natten. Är ju så smittsmat så vill ju inte få de själv :/ är ju inte så konstigt att Tilda har fått de eftersom de har gått förkylning med ögoninflamation på dagis i 2 veckor snart.

Annars idag är vi bara hemma och myser då de inte blev något dagis idag. så vi har kollat på pippi på rymmen två gånger under morgonen haha hon får aldirg nog av den :) sen har vi målat och lekt på Tildis rum. Tog oss även en liten promenad upp till affären köpte mat till pippifåglarna (Tilda tycker de är så kul att man kan mata ute fåglarna och att man får stå och kolla på dom i fönstret sen) och så köpte vi lite mat till våra kräsna kissekatter som inte ville äta friskis brukmat utan de ska vara wiskas hihi en smula bortskämda tror jag nog :P men djur är väl till för att skämmas bort eller är de inte så?

Nej nu ska jag passa på att hänga och tumla tvätten som ligger i maskinen medan Tilda sover middag.


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Hej min kusinis.

hi,hi ja,jag tänkte på det också på kräftisen att vi kommer ha rätt lika men då var det för tidigt att säga nåt.ler.

ha en skön lördag.

jobbar du fortfarande i ica ibland.

kram

2010-11-20 @ 12:09:19
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0