Jag är med och tävlar hos avaritia.blogg.se !!

Nu kommer ännu en utlottning av design hos mig. Denna gång har jag suttit i evigheter och försökt mig på dropdownmeny, som jag äntligen lyckades med! Så, finns det någon som är sugen på en ny bloggdesign kanske?

Designen är för blogg.se. Ni får 2 valfria bilder i headern och valfri text (där jag har skrivit i min bloggadress). Inget annat ändras.



Klicka på bilden så kommer ni till fulla designen




Tävlingsregler:
- Lägg en kommentar här nedan om ni vill ha designen
- Ni kan bara rösta en gång
- Ni måste länka tävlingen i er blogg


Ni kan använda er utav bilden här ovan om ni vill.


Tisdag den 23:e lottar jag ut en vinnare!

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

radhus låter ju jättebra.

mysigt.

å så har ni nära till både stan o släkt.



nu ska jag ut med de små i snöyran.



kramis

2010-11-22 @ 11:51:41
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: elin

Jag vill gärna vara med i utlottningen! =)

2010-11-23 @ 12:38:39
URL: http://taubermanelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0