I väntans tider


Som rubriken lyder är vi alltså i väntans tider. Jag och Pontus ska bli föräldrar igen och Tilda ska bli storasyster.
Jag och bebis är nu inne i vecka 18 och i fredags va vi på UL och fick se den lilla krabaten (Som tycktes se ut som en pojke) som växer i min mage :). Känns magiskt kan inte riktigt förstå att de är sant att vi inom en snar framtid kommer ha en liten Bebis till.

Tänkte nu börja blogga igen mäst för att jag vill kunna gå tillbaka och kolla.Men självklart för att ni också ska kunna gå in och läsa om jag nu har några Läsare kvar ;)


*Angelica

Kommentarer
Postat av: elin..

klart du har! Jag kommer följa detta! =)

Mest för att jag är sugen själv kanske...

2010-11-05 @ 14:09:25
Postat av: Elin

Grattis gumman, jag läser :)

2010-11-08 @ 21:16:58
URL: http://pedant.blogg.se/
Postat av: Elin

Grattis gumman, jag läser :)

2010-11-08 @ 21:17:03
URL: http://pedant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0