4år av kärlek <3

Idag firar jag och min älskade Pontus 4år tillsammans, galet så länge vi vart tillsammans. Och jag är lika GALETkär fortfarande om inte ännu kärare :) 4år av kärlek,kärlek och ännu mer kärlek!. Pontus och jag måste vara ganska lika har jag kommit underfund med, för vi har aldrig vart riktigt osams under dessa 4år tillammans. visst kan man bli lite tjuriga på varandra ibland men de är sånt som hör till.

Jag är stolt över att få ha en sån fin och pålitlig Pappa till mina barn som jag kan lita på till 100%.

Jag älskar dig Pontus<3



Pontus & jag på bamboo city<3


Kommentarer
Postat av: Sara - Alicias & Manfreds mamma

Klart du klarar att sy ;)

2010-11-26 @ 11:42:28
URL: http://saralovdahl.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

grattis!! 4 år .inte illa.

oj,att ni aldrig varit osams.

här tjafsar vi titt som tätt.hi,hi.

kramis och ha en mysig helg.

2010-11-27 @ 09:41:07
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0