3rättersmiddag

Ikväll har vi bjudit hit min kusin Anneli med familj, hade tänkt vi skulle bjuda på 3 rättersmiddag :) så snart ska jag börja förbereda lite. Har försökt städa lite under morgonen men de har vart helt omöjligt då jag har en liten busfia som mer än gärna river upp allt mamma plockar undan, fast nu har hon somnat så nu ska jag passa på :)

trååk väder är de ute idag regn en massa regn!  jag som hade tänk vi kunde premiär åka pulka i morgon men de går nog icke :(  vi får roa oss med någe annat helt enkelt på kvällen ska vi till Farmor o farfar på maskerad iaf!
och söndag är de farsdag och vi ska till min pappa och äta mat sen ska vi förhoppningsvis hämta hem en kompis till Tyke en lurvig liten tuss :)


trevlig helg på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0