vägrar mat

Nu under några dagar har Tilda vart så kräsen när de gäller mat, de enda som har dugit är fruktpuré. Och hon som har älskat både gröt och vissa matburkar men nu vägrar hon att äta, hon typ spyr så fort hon får in lite mat i munnen. Först idag gick de bra att äta gröt till frukost som hon burkar men ingen lunch skulle hon ha. Vet inte om hon kanske har kommit in i någon period nu? För har provat att ge mat med störrebitar i och även prövat ge henne mat som jag gjort till henne men inget duger till min lilla fröken. Någon som känner igen dessa mat bekymmer?


Kommentarer
Postat av: linda

Jo tack!! Känner igen det så väl .. när felicia va i tildas ålder var hon likadan och nu senaste veckan har hon varit så men nu börjar hon bli bättre igen =)

2010-01-13 @ 15:56:31
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Anneli

Jag minns att Filippa inte gillade barnmaten så mycket när det var för stora bitar, sen går det väl i perioder också. Men bra hon äter gröt och fruktpuréer ändå :) Kraam

2010-01-13 @ 19:07:33
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Sara - Alvas mamma

Jag har jätte problem med att få i Alva mat, gröt och fruktpuré går bra, men så fort de är något annat så håller hon på att spy upp de så fort de kommer in i munnen. Jag vet inte vad jag ska ta mig till för att få hon börja äta mat..

2010-01-13 @ 22:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0