Stan besök och städ dag

Igår va jag och Tilda på stan följde med Jessica på en runda shopping och va lite smakråd :) dock tyckte Tilda de blev lite lång tråkigt och va rätt så gnällig så de fick till slut bli en Promenad i parken och då somnade hon, sen på eftermiddagen mötte vi upp ytterligare några vänner, som jag inte träffat på år och dar. Då blev de en fika på SMAK. Så mysigt att träffa alla gammla brudar!! :). Så nu har vi planerat en "Tjejkväll" den 5e hos mig. då ska jag ha både barn och sambo fritt ;) ser mycket framemot de.



Idag onsdag ska vi ha stora städ dagen här hemma iaf stora disk och tvätt dagen har massa disk och tvätt som  väntar på mig fy vad trååkigt.. men men sånt som måste göras!

nej nu har min lilla plutt tröttnat på att leka på golvet bäst att sysselsätta henne med något annat :)


Kommentarer
Postat av: linda

Felicia har också börjat bli utråkad av stan, hon vrider och vänder och slänger och reser sig i vagnen inget tålamod alls :P det är jobbigt, var bättre när dom tyckte det var roligt och satt tyst och stilla :)

2010-01-27 @ 18:47:13
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Anneli

Hej kusin! Jag har gett dej en award i min blogg. Vore kul om du svarade, men förstår om du inte har tid! Puss o kram

2010-02-06 @ 09:26:30
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0