Sömnlös natt


Kl är bara 7 och jag är vaken, vaknade när Älskling gick upp. sov jätte dåligt i natt hade svårt att komma till ro och somna. vet inte vad de va jag låg och tänkte och funderade på med tydligen något som gjorde mig sömnlös. strax efter 3 tror jag john blund kom och gjorde mig sällskap. har sovit dåligt i några dagar nu. Tila har också sovit oroligt typ vaknat massa gånger och vart lite ledsen men sen somnat om lika fort igen.Nej nu längtar jag in till min säng! tur att sovrummet snart är klart, vart ju lite förlängt då P var iväg på kurs hela förra veckan..



Idag ska jag iaf in till staden och träffa KusinAnneli. jag ska kika på hemtex efter gardinstång och gardiner till sovrummet,får se va jag hittar vill ha något i svart och vitt tänkte jag :) . efter stan ska jag följa med Henne hem och sen kommer P och hämtar Tilda och mig för att seda åka och handla mat...

NU blir det frukost,dursch och lek innan bussen går kl 10.

Kommentarer
Postat av: svintoflickans.blogg.se

Jo de är bra me oss..full fart som vanligt..

men nu ska jag sova.är barnsång i morgon.

kramis o hoppas du sover bättre i natt.

2010-01-26 @ 23:04:10
URL: http://http:/svintoflickans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0