Så mycket jag vill göra

Har en helt lista i mitt lilla huvud på saker jag vill göra.Men dessvärre tar jag mig aldrig i kragen och gör något åt saker och ting.

- Jag vill börja träna och börja med ridningen igen, saknar de så mkt!
- Ta körkort.
- Ha ett helgjobb igen.
- åka bort en helg med familjen.
- Köpa nya fina kläder.
-Fixa en massa hemma.

som sagt listan är lång..längre än såhär! men de är både tid och pengar som behövs till alla dessa saker, vilket jag inte riktigt har känns de som..

ett litet ego inlägg fick det bli idag!





 
 

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

vacker bild på dej!



Å så stor hon blivit er fina dotter.



kram

2010-01-24 @ 23:56:16
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0