nu är glada julen slut!


Nu har jag plockat undan julen här hemma de ända som är kvar är att byta gardiner i tv rummet sen är allt borta,och jag mer än gärna välkommnar våren hit! dock lär nog de ännu dröja med tanke på den enorma kyla som är nu burr, knappt så man vill gå ut ju. I morse när vi gick upp stod termomentern på -25 grader. Tur att vi har våran lilla vedspis i köket som får gå på högvarv förtillfället men varmt och gött blir de iaf.

Just nu sover Tilda och har nog snart sovit över en timma, en trött liten dam vi har.Pontus och hans pappa håller på att renovera i vårt sovrum :) Ny vit färg ska upp på väggen även en fondvägg i svart med mönster, sen ska även golvet läggas om (är heltäckande matta där just nu). och jag tar de lungt har hängt tvätt och lagt i en ny omgång i maskinen. får se vad man ska roa sig med rästen av denna  dag. Pontus ska iaf träna fotboll i kväll, kankse men ska ta mig i kragen och träna då damlaget också börjar sin träning idag, skulle sitta fint med lite fotboll nu efter alla dessa helger med massa gott.. men men får se hur jag gör?! måste ju ha någon som kan passa tilda undertiden.

Haha just nu sitter jag och kollar när Tyke och Turbo försöker läxa upp Dina (Pontus föräldrars hund). Men de lyckas inge vidare :) mina små tjockisar!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0