Myshelg :)

Nu var de måndag igen... och idag har Pontus åkt på kurs och ska vara borta ända tills på fredag :( buuhuu saknar honom redan min finis älskling! men men kan nog vara bra att vara ifrån varann någon gång ibland. Så Tildis och jag ska sova hos Farmor/svärmor och Farfar/svärfar i veckan, Vill inte sova själva bara hon och jag,är så mörkrädd måste jag ta och erkänna, så är skönt att de är 5 min gång avstånd dit :).

Denna helg har vart en riktigt mys helg :) I fredags vart vi bjudna på mat hemma hos Mamma/mormor sen åkte vi hem och kollade på let´s dance och hade fredagsmys. I lördags tog vi en promenad på förmiddagen hela familjen, fikade sen hos Svärmor och svärfar sen avslutade pontus och jag kvällen med Bio bara han och jag, va super mysigt. Sen igår söndag vart de en stressad förmiddag och sen blev de kalas för KusinAnneli som fyller 23 år på ons och kusinbarnet Filippa som fyller 3 år idag på eftermiddagen..


Ska plocka lite mer här hemma nu sen hänga tvätt och så kankse man skulle baka någonting(?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0