mammig..


Skönt att se att de inte bara är Tilda som är kräsen med maten.. Tror nog hon har en period nu som sagt, och hoppas hon snart börjar äta som vanligt igen. Känns tryggt att jag iaf amar henne ännu, så hon får i sig utav de också.. Har nästan slutat helt med ersättningen nu och börjat lite smått med välling om kvällarna itället, funkar sådär.välling är ju lite mer trögflytande så hon får jobba lite mer för att få i sig den men men vi jobbar på de :).


Ja sen var de det här med att sova i egen säng, något som min lilla dam verkligen INTE vill göra. har försökta flera flera gånger att få henne att iaf somna i sin säng men icke. Har försökta med massa olika knep som att ge nappflaksan i sängen, ge henne nappen. Men inget som funkar. Tror nog de har lite att göra med mig också då jag nog är lite för Harig, för så fort hon blir lite ledsen tar jag upp henne och strunat i att prova igen.Sen är även Tilda väldigt mammig och tuttig och har nog väldigt mycket med de och göra också. Hmm behöver ha lite tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0