Dagisplats fixad :)


Har vart en skön natt då pärlan sov helaste natten, dock har jag sovit dåligt i natt. Frös som en liten gris fasten jag hade ett stort duntäcke och pjamas(?) kankse börjar bli sjuk, fast nej känner mig inte sjuk så de va nog bara någon köldchok som jag hade :P.

Nu under morgon timmarna har vi ätit frukost, lekt och gått promenad från farmor och farfar. Just nu sover pärlan och jag har nyss vart duktig och ringt om dagis plats :). Så i morgon ska vi dit och hämta papper och kolla in lokalerna, Tilda kommer alltså att få gå på ett föräldrarkoperativ som ligger här i byn 5 min gång avståd från vårt hus, perfekt!. Känns helt rätt att hon ska få gå på ett koperativ itället för ett vanligt dagis för då är ju vi föräldrar mer delaktiga i verksamheten. får se när hon börjar där troligen blir det inte fören senare i höst. men känns bra att vara ute i god tid.

nej nu ska vi snart luncha lite här, sen blir det att gå till ICA och handla lite..


Du och jag baby <3


Kommentarer
Postat av: G E L I C A <3

Hejsan hoppsan, jag har startat en tävling för dig som vill få lite mer publicitet av din blogg. VECKANS BLOGG är inte svårt att bli, anmäl dig på min sida och följ instruktionerna :) Tack för mig , kram



Btw, söt dotter :)

2010-01-19 @ 22:58:50
URL: http://angelicakjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0