Dagis besök :)

Idag har alltså pärlan och jag vart på "studiebesök" på dagiset, verkar super bra!. Tilda tyckte de va jätte spännande med alla barnen. fick lite papper och så som ska fyllas i och lämnas tillbaka dit så får vi stå i kö till hösten kommer. Jag tror vi kommer att trivas där iaf :)

Just nu sover Tilda, vart en sen förmiddags lur idag fast de är kanske bra de med så kanske vi kan hoppa eftermiddagsluren helt och ta en tidigt kväll. Well well gick ju till dagiset och affären nu på förmiddagen fy vilket jobbigt väder de är ute nu. snöade massor och så är de lite slaskigt ursch!. Så i morse när vi kommit hem från farmor och farfar fick jag skotta massa snö, kan lova att de va nog tusan de jobbigaste jag gjort på länge haha va helt genom svett när jag va klar haha...

se om hon vaknar här snart så vi kan gå över till farmor och farfar igen.. Hmmm börjar sakna Älsklingen nu :( skönt att halva veckan har gått nu iaf, är ju bara i morgon sen kommer han äntligen hem!!!


Älskar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0