Blickar tillbaka på 2009


- Flyttade hemmifrån och blev sambo med Pontus

- Fick reda på att jag var gravid. en liten chok till en början med insåg snabbt att de skulle bli de bästa som någonsin hänt i mitt liv.

-Många jobbiga dagar i skolan/praktiken.Men kämpade på! och fick sluta 1 månad tidigare från praktiken.

- I maj kom Tilda, helt underbart och fantastiskt. världens vackraste dotter :). Gick igenom en helt magisk upplevelse alltså förlossningen.som lungt ska göras om!

-I juni tog jag studenten. Vilket ös,så himmla roligt skulle kunna gå om gymnasiet för att få uppleva de igen.

- I juli for vi till Öland, även Tildas första semester.

- Många härliga dagar i solen!

- Många underbrara stunder med älskade Tilda.

- I oktober Kollade vi på huset. och bestämde oss för att flytta igen!

- I november var de allstå flytt igen.och pontus och jag firade 3 år tillsammans<3

- Decmber månad bjöd på Tildas första julafton med massa julklappar och sen nyårsafton. och det slog nog även rekord i både kyla och snö :)

Kan nog sammanfatta år 2009 som mitt bästa år hittills!  



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0