Kaosmorgon

usel start på en usel dag i dag :( en trotsig o grinig Tilda som vakande på felsida kl6.15 en dö tröttmamma som verkligen inte orkade gå upp men blev så illa tvungen... frukost med utspilld choklad över hela bordet och en Tilda som promt skulle stå på stolen och blev rasande när jag tog ner henne..gnällande hundar som ville gå ut  en arg Tilda som inte ville klä på sig ytterkläder  men promt skulle följa med och en Pappa som inte vill följa med ut.. Jag börjar böla tilda är arg och ledsen hundarna sitter vid dörren och gnäller.. Tilda får på sig kläderna efter mycket om och men.. jag får iaf gå ut själv och jag börjar böla igen för att jag tycker synd om mig själv.. promenaden går bra tills vi nästan är hemma och Tilda vägrar sitta i vagnen och sprkar och slår och jag måste bära henne hem och köra vagnen och hålla i hundrna blir ledsen och arg igen och smäller upp dörren hemma gapar på att pontus ska hjälpa mig av med Tildas kläder.. Jaa typ så började väl min morgon i morse...och har fortsatt i samma spår... NEJ TACK ingen mer sån här dag vill vi ha!!!!

Mina gravidhormoner är på topp och jag känner mig ledsen mest hela tiden :( blääää!!

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Tänk vad dessa hormoner kan göra och trotsiga små sötungar...

ja du kära nån.

vi skulle behöva åka på spa nån dag eller nåt.ler.

hoppas du har det bättre nu å snart jul:-)

hur ska ni fira.

kramis

2010-12-19 @ 16:34:34
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Linda- Felicia o Samuels mamma!

Ja visst är det roligt och följa andra unga mammor :) vi har ju följt varandras bloggar i snart 2 år, tänka sig :) men fortfarande inte träffats :P



Det där med gravid hormornena känner jag igen, men jag upplevde dom mer med andra barnet än första, är det likadant för dig också? =)

2010-12-21 @ 15:32:11
URL: http://liinda016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0