Bullebak och dagis

Idag står Lussebullebak på mitt schema :) satt degen för en stund sen så nu ska jag snart baka ut den. de blir både lussekatter och lussebullar med madelmassa fyllning mumma!. Tildis har fått gått till dagis idag efter 2 veckor hemma med mig, Tror hon tyckte de va kul att få komma tillbaka efter flera veckor hemma med tråkigaMamma :) Dock blev hon lite ledsen när jag gick men ringde till dagis för en stund sen och de hade gått så bra så.

Igår så bakade vi pepparkakor, Tilda tyckte de va jätte kul hon kavla och kavla på degenbiten hon fick och försökte trycka ut lite hjärtan och grisar och hon gjorde såna fina konstverk så :) dessvärre är de nog ingen som vill smaka dom ;) dom vart en aningens tjocka hihi men tänkte att de klart vi måste spara dom iaf. Mammas tjej börjar bli stor <3

Nu ska jag gå och fixa mina bullar !

Hejsvejs



Mammas finaste trollunge i uppsatthår <3

Kommentarer
Postat av: Esmeraldas mamma :)

Fina tjejen! Stor hon blivit! Saknar er!

2010-12-04 @ 20:00:00
URL: http://impregnant.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hej Angelica! Kul att du läser min blogg (: Jag har funnit mina vackra "uggisar" på tradera faktiskt, där kan man ( om man har tur ) fynda riktigt rejält! (: Hoppas allt är bra med dig, Kramis!

2010-12-04 @ 23:08:16
URL: http://yojoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0