Kolmården i morgon

Fredag kväll nu då skööönt som bara den, i morgon bitti bär de av till Kolmården med min lilla familj, och syskon och kusin med familj. ska bli mysigt att komma i väg en sväng :)
 
Denna dag då, har vart hos min underbara trevliga granne/Kusin som bjöd mig på gott fika :) sen har jag bara vart hemma med min lilla Tilda och myst.Just nu sitter vi och kollar på tv Tilda har just fått bada, snart blir de lägg dax för henne och för oss andra med så vi orkar med morgondagens fullbokade schema.



Måste skriva med dagens höjdpunkt!! Tilda skrattade på "riktigt" idag för första gången :D:D, mammahjärtat brann verkligen av glädje då. min lilla älskling :)

God natt


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

Å va fin tatuering och jättesöt hon är lilltjejen..hon har blivit stor.

lik dej är hon tycker jag.

kram

2009-09-07 @ 23:01:53
Postat av: elin keil

Fasen vad söt Tilda är! sötaste ungen jag sett!

2009-09-13 @ 22:51:25
URL: http://pedant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0