En liten promenad


Min tuffatjej i vagnen :) (bild från idag)

 

Kom hem för en stund sen efter en liten promenad med Anneli och Miranda. Gick till affären sedan till Filippas dagis och hämtade henne. Va skönt att få komma ut en stund blir så seg av att sitta inne.Idag mår jag iaf bättre än går dagen inte lika snorigt och ingen huvudvärk :). Fast i morse när vi vaknad va lillskrollan snorg och lite hostig men de har blivit mycket bättre de med som tur är. 

Nej nu ska jag ta något att äta har glömt?! ätit lunch idag, blir lätt så när man är hemma själv och inte gör något. 

Bye 


Kommentarer
Postat av: Anneli

Alltid lika trevligt att träffas :) Söt Tilda är!! Haha, det där med lunchen känner jag igen.. jag har matlådor i frysen som jag bara värmer på.. skulle aldrig hinna stå o laga mat på dagen ;) Puss

2009-09-04 @ 10:46:31
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: linda

I nacken har jag den :)

2009-09-04 @ 11:46:40
URL: http://liinda016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0