Att var förkyld är SKIT!!!


Vaknade i morse med sprängade huvudvärk och Täppt nästa Wiihoo förkyld IGEN fy fasiken vad jag hatar detta de är väl nu allt ska börja, nu när hösten är på infart...vill inte bli sjuk!!! så idag blir det väl en såndär Slö och slapp dag i sängen med en bra film eller något i den stilen.. Min lilla Tilda verkar iaf ha en sov dag hon somnade efter frukosten vid kl9 och sover nu med, hon verkar iaf inte fått någon förkylningen ännu som tur är :) ...

Längtar efter helg nu så jag får ha min P hemma, han har jobbat jätte länge både måndags och tisdags i måndags kom han inte hem fören 00.30 :( sen börjar han jobba 04.30 på morgonen känns inte som om man hinner umgås så mkt då :/ ..

nej nu ska jag bädda ner mig här berdvid min lilla prinsessa och hoppas jag blir av med Förkylningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0