Vart tog blogglusten vägen?

Hmm Ja de kan man fråga sig?
Nu är jag iaf back on track och kommer med en liten uppdatering :).

Dagen har än så länge bjudit på en timmes promenad,hängt tvätt och myst i sängen med min Förkylda lilla Tilda, snart så ska jag ta tag i disken sen vika massa tvätt och lägga in i lådorna/garderoben. och i eftermiddag är vi bjudna på fruktsund hos kusinvitamin och barnen mysigt :).

Förtillfälet är Tilda lite snorig och förkyld lillagumman :( så igår kväll va hon ledsen i nästan en timme när vi skulle sova för hon va så täppt i näsan. ursch dumma förkylningar hela tiden.

Här kommer lite höstigabilder på min storalillatjej:





Tilda provar gunga i rothoffparken :)


Tilda i sin söta outfit som hon ärvt av P´s kusin Max :D


Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0