Torsdag morgon.


Kom nyss in efter att ha vart ute på morgonens promenad, de är så skönt att gå på morgonen man blir så pigg hela dagen då. Jag och KusinAnneli har våran lillarunda som vi går varje morgon, den är ungefär 5km och tar typ 1 timme att gå. Med andra ord en perfekt start på dagen :) 

Just nu ligger Tildagumman och sover. Hon va lite ledsen när vi gick men till slut somnade hon i bärselet så var bara att lägga ner henne i sängen när vi kom in.. Jag ska väl snart ta och äta lite frukost sen får jag se vad denna dag har att bjuda på, blir antagligen de vanliga städa,plocka,diska sen skulle jag ävën behöva tvätta några maskiner med tvätt.


mysiga promenad vägen :)
 


Kommentarer
Postat av: Tessa.

Svar: Tack! Jag ska verkligen se till att bli frisk nu, är riktigt trött på att ligga sjuk nu ;)! Kram

2009-10-08 @ 16:27:15
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0