Tänk om ..

Tänk om jag hade fått sova i min säng inatt, Gud vad lycklig jag skulle vara då... Har börjat tröttna på den här luftmadrassen nu som jag och Tilda sovit på i över 2 veckor, kan lova er att den inte är ett dugg skön längre.. Hoppas på att kunna sova hemma i helgen iaf på fredag kväll, när vi ska låna mammas bil.. Tänk att man blir så handikapad utan bil eller för mig har det ju ingen roll som inte ens har körkort tänkte mest på pontus del då han måste ta sig till jobbet och så.. Hoppas vi snart kan hitta någon annan bil! 

nej nu ska jag krypa ner hos min lillaälskling som redan sover sen en timme tillbaka en riktig tröttnos är va hon är :) I natt lånar vi fastertoves säng och sova i.. Känns dock väldigt tråkigt att få vara särbos med min storaälskling varenda natt :(

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hejhej.

var sover ni då.

varför kan ni inte sova hemma.

trevlig helg.



kram

2009-11-07 @ 18:21:45
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0