När andra inte förstår



Något jag tycker är väldigt irriterande är när ens nära vänner inte förstår att jag har barn. de tycker jag har blivit så tråkig, att jag aldrig vill hitta på något med dom. Men om man kommer dagen innan och säger i morgon hade vi tänkt göra si och så är de inte så lätt för mig att bara släppa allt och följa med, men för dom värkar de vara en självklarhet att jag kan göra det. Den dagen mina vänner lär sig att ha lite farmförhållning och kanske kan rätta sig efter mig någon gång kankse jag får lusten att umgås med dom igen. dock lär de väl dröja flera år till!


Kommentarer
Postat av: Anneli

Ja, håller verkligen med om att sånt är irriterande! Men förr eller senare, när dom får egna barn så förstår dom nog vad det betyder. Men såå trist att man inte kan försöka tänka sej in i hur det är att ha barn, man kan ju inte bara göra det man själv känner för och om man nu vill det så krävs det planering! Kram till dej!

2009-10-07 @ 16:12:05
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0