Älgkrock...


I går kväll va vi bjudna på kalas ut hit till st sundby. Men de blev inte riktigt som vi tänkt oss, när vi had kommit halvvägs kommer de upp en stor älg på vägen som vi kör rakt in i, de ända man såg va fyra stora ben i framruntan.. Älgen flög över bilen och tryckte ner stora delar av taket och krossade även sidorutan där tilda satt.. Som tur va satt jag lutad över tilda för att försöka amma henne för hon va så ledsen så de va jag som fick allt glas över mig, Jag slog även i huvudet i framsätet och fick mig en blåtira precis under ögat. Panikslaget knäppte jag upp blätet på tildas stol och skyndade mig ut ur bilen lilla gumman va så ledsen :(. en man stannade vid oss och va jätte snäll och lungn så vi fick sätta oss i hans bil och jag klädde av alla tildas kläder. kom även en ambulans från katrineholms hållet som stannade vid oss hon gav mig en filt som jag kunde vira in tilda i. Ingen skada skädd förutom min blåtira och en trasig tand på mig..Svärmor och svärfar kom sen till platsen och vi åkte med dom hem till st sundby..vi hade vekligen änglavakt alla kunde lika bra vart jätte skadade eller kankse till och med döda vid de här laget.. När man kollar på bilen idag så förstår man inte hur vi kunde klarat oss så bra..

    


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem var det som körde bilen och hur gick det med den personen?

2009-10-13 @ 11:45:24
Postat av: linda

ussch va hemskt, tur att ni hade ängla vakt verkligen!

2009-10-13 @ 12:12:38
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: Lollo

Gud vad hemskt, tur att i kom lindrigt undan.

2009-10-13 @ 14:49:40
Postat av: Anneli

Jag får rysningar när jag läser! Och när man har barn blir man ju dubbelt så rädd :( Sån tur det gick så pass bra för er, min vän. Många Kramar

2009-10-13 @ 15:37:55
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: Tessa.

Åh fyy vad obehagligt! Ni hade riktig tur!

2009-10-16 @ 06:36:20
URL: http://avaritia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0