svårt att somna om

Vaknade kl Fyra när P gick upp och kunde förstårs inte somna om, låg och vred och vände på mig men de gick inte så vid fem förflyttade jag mig ut till vardagsrummet och la mig på soffan och lyckades somna om vid halv6 sen plingade alarmet att jag skulle gå upp halv8 så nu har jag nyligen ätit frukost,klätt på mig och fixat till mig lite kl nio väntar besök hos barnmorskan :) Snälla mamma ska skjutsa dit mig. törs mig inte på att åka bussen själv om vattnet  skulle gå eller om jag börjar få världens värkar hehe :P

I eftermiddag ska jag baka,städa,tvätta,koka bebbens nappar och fixa lite med alla bebis grejer vi har ligger lite här och var i lägenheten :)  Tur att jag har brorliten här som kan hjälpa mig! han är ledig från skolan idag ..

skirver några rader när jag vart hos barnmorskan!

Kommentarer
Postat av: Linda " Felicias mamma"

Lycka till hoppas det går bra :)

känner igen det där med att inte kunna sova, hade precis likadant i slutet av graviditen :)

2009-05-05 @ 08:44:28
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

åå jag börjar me längta så efter din bebis...

allafall nåt i sommar.

men jag vet ju hur trött man är i början o har inte lust visa sin bebis överallt utan vill vara i sin egen lilla familjebabybubbla...ler.

men kort får jag säkert se..å de ska bli såå spännande...

kramkram

2009-05-05 @ 11:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0