Segis idag

Sitter hemma och slappar i soffan för tillfället har nyligen plockat lite med tvätten och lagt i en ny i maskinen. känner mig helt seg idag sov ända till 10.30 vilket jag aldirg brukar kunna göra, känns som om jag går på halvfart bara..

Snart ska jag iaf träffa A och lilla F får se vad vi hittar på för mysigt :) hoppas på att vi är ute en stund behöver ha frisk luft!

Måste göra något vättigt nu känner jag innan jag somnar.. finns en hel del som måste göras bla. diskas och städas ;(  
blir kanske en uppdatering senare...


:)

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hi,hi jag går in o kollar din blogg hur mkt som helst nu ifall du skulle ha ngr känningar...skratt.

storkillen kom 5 dgr före bf

men mellan kom 4 dgr efter..

lillen kom nog 4 dgt efter...

och lilltjejen kom 1 dag efter...

har för mej de var så...

men som sagt man vet ju aldrig...:-)

kramkram !!!!!!!!

2009-05-04 @ 15:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0