Måsten ska också hinnas med

Nu har jag precis diskat och ätit frukost eller kankse ska kalla de lunch :P har även hängt tvätt och lagt i en ny i maskinen skulle behöva damsuga och moppa golven också men de får vänta till någon annan dag.. Min lilla solstråle somnade för ett tag sen efter att vart vaken sen tidigt i morse hon ligger här bredvid mig i sängen, åh hon är så fin min älskade baby! skulle kunna sitta och beundra henne i flera flera timmar :)

Snart kommer nog P hem från jobbet han skulle sluta tidigt idag, senare i eftermiddag ska vi ta oss ut till landet hem till Mamma :) ska grilla och ha de mysig ute i de härliga vädret , ska nog passa på att gå en lång promenad också.

Annars i helgen blir de "Välkommen till välrden fest" för lilla Tilda hemma hos hennes Farmor och Farfar! dom är så påhittiga hihi.. så de kommer nog en hel hög med släktningar till P och även Mamma och dom ska komma :)

nej nu vaknade lillgumman :)

Kommentarer
Postat av: svintoflickan

grattis på din första morsdag...underbart.

kramkram

2009-05-31 @ 10:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0