En nöjd tjej :)

Nu har Tildisen precis somnat i vagnen efter att hon fått bada och ätit :) så nu är hon nog väldigt nöjd och belåten lillagumman. P har som sagt börja jobba nu och Tilda och jag är hemma själva om dagarna har gått bra än så länge :) visserligen har de bara gått två dagar nästan men hon är så snäll min lilla tjej så de här ska nog gå bra.. igår va hon dock lite orolig hon ville inte sova själv på hela dagen hon skulle ligga tätt in till mitt bröst då va hon nöjd och sov så gott men så fort jag gick från sängen så vaknad hon, men när P kom hem så somnad hon på engång helt själv! Pluttan saknad nog sin pappas närhet :) 

Idag ska vi till BVC vid 12.30 för vägning och mätning :) kul att se om hon har gått upp ännu mer i vikt vilket jag tror att hon har för hon börjar få ena rediga dubbelhakor nu :D <3

Senare i eftermiddag ska Tilda och Jag till Tunapark med Tildis Farmor och Faster :) P sa att han skulle vara hemma och städa under tiden vilket är VÄL Beövligt då de knappt finns tid till det..

Nej nu ska jag nog ta och diska de rediga disk berget vi har Ursch va tråkigt :(




Mammas trötta tjej!


Hon ligger och håller i sin napp :)


Tildis vildis i sin alldesen förstora sol hatt som jag köpte :)<3


Jag älskar verkligen min familj så himla mycket<3

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, skönt du tycker det går bra att vara själv! Lilla gumman är så söt! Jättelik Pontus på första bilden, åh, saknar er! Vill bli klar med detta plugg i skolan nuuu!!! Puss och hoppas bvc-besöket gick bra :)

2009-05-27 @ 12:51:12
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

hej.

en sån hatt köpte jag till lea förra sommaren me å den var såå stor..

men nu i sommar kan hon ha den.ler.



vad duktig du är...skönt de går bra..

men visst är de fullt upp..men underbart.

ååå hon ser så go ut...

nyfiken på att se henne.



ta hand om er...



å du skriver så fint.



kramkram

2009-05-28 @ 00:42:59
Postat av: Mormor

2009-05-28 @ 09:34:00
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min tävling där du kan vinna

En snygg väska och ett presentkort på 500 kr

Postat av: Linda " Felicias mamma"

söta bilder :) jag jobbar på ett äldreboende :)

2009-05-28 @ 17:13:58
URL: http://liinda016.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0