En liten paus

Har inte blivit så mkt uppdatering från min del mäst bara bilder , har inte haft tid att skirva då lillgumman tar upp all tid :) .. just nu ligger och sover så sött i min och P´s säng.Hn måste vara super trött då hon vaknade kl9 i morse och somnade inte fören nu vid 13.. Jag är så glad att hon sover så bra på nätterna iaf hon vaknar för det mästa bara en gång per natt och vill ha mat och då passar jag på att  byta blöja samtidigt :)så duktig vår lilla tjej är..

nej nu måste jag städa vidare här kl 15.30 kommer BVC hit och ska väga tildisen :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Linda "Felicias mamma"

Gick det bra, hade hon växt och gått upp i vikt?=)

2009-05-19 @ 09:55:51
URL: http://liinda016.blogg.se/
Postat av: amelie

Självklart ska jag fixa din header, bebisen som förut låg magen är ju ute nu :) Du kan, i ett mail, skicka dina inloggningsuppgifter och de bilder du vill ha med i headern. skriv även vilken färg du vill ha + text :) Kram!

2009-05-19 @ 13:04:37
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0