Dagarna springer i väg

Igår blev snuttan 2 veckor :) dagar går så himla fort hinner knappt med..

Helgen har vart lugn och skön vi sov ute på landet hos tildis farmor och farfar i lördags sen har vi vart hemma hos Mamma och hälsat på... vädret har iaf vart på topp, Härligt! :D

I morgon börjar P jobba igen :( Kommer bli ensamt att vara hemma bara lillgumman och jag, men de ska nog gå bra :) vi har inget in planerat i morgon bara ta de lungt och mysa jag och min lillagumma <3 

Här kommer lite bilder!


En trött mamma och en utlsagen dotter :)


Pappa och dotter, Tildis bara några timmar gammal! jag älskar er<3

Snuttplutt och jag :D<3

Mammas&Pappas älskling<3 Väldensbästa!



Kommentarer
Postat av: svintoflickan

åååååååååååååå



kram

2009-05-25 @ 23:24:20
Postat av: Amelie

Finaste Tilda!

2009-05-26 @ 11:58:21
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/
Postat av: Anneli

Sååå söta bilder!

2009-05-26 @ 15:36:48
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0