Besök hos Barnmorskan

Har nyligen diskat världens diskberg och bakat chokladbollar och moccarutor :). Brorliten hjälpe mig torka disken och göra chokladbollarna så duktig! snart jag ta och sätta fart med mitt nästa projket som är att STÄDA ursch & fy köksgolvet och vardagsrumsgolvet ser förj*vligt ut..

Besöket hos barnmorskan i morse gick finemang :) Allt var bra med lillbebben och mig! fick lyssna på bebis hjärtljud som vanligt, tänkte att nästa gång kanske jag får höra bebis hjärtljud när den är hos mig..åhh vad jag längtar!
fick ny tid igen den 12 maj, se om plutten har kommit innan dess :D

Tack och lov att de regnar ute idag så man slipper ha dåligtsamvete att man inte är ute.. nej nu måste jag sätta fart med städningen så jag slipper störas av dom skitiga golven.

Hej så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0