5 dagar till BF

Morgon pigg idag :) är redan på mammas jobb och ska snart sätta fart att plugga,ska skriva klart min religion uppsats och alternativmedicin uppsats måste bli klar någon gång så jag inte har en massa kvar att göra efter studenten..

Med lill beben och mig är allt bra :) är ju bara 5 dagar kvar till BF idag och vi går bara runt och väntar och väntar på minsta lilla tecken på att de ska sätta igång.. Kommsi kommsi nu lillälsking !! :D
 

Nej måste plugga nu.... får se vad eftermiddagen bjuder på för aktiviteter vet iaf att jag MÅSTE diska har världens största diskberg hemma ;(.  sen ska jag nog träffa A och lillaF :)


Snart så kommer du ligga där.. och jag kan pussa på och gosa med dig så mkt jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0