14 dagar återstår

14 dagar återstår,,,snart springer jag ut !!!

Min lillgumma mår bra hon ligger och sover så sött i mitt knä just nu :) har inte blivit så mycket uppdatering på sisten tiden räcker inte riktigt till har vart så fullt upp med besök sen att mata och mysa men lilla tilda. i morgon blir lillskruttan 2 veckor redan herregud va fort de går :) 

Idag blir det iaf lungt på dagen har inget spc in planerat under eftermiddagen och kvällen ska vi ta oss ut  till sundbyholm och kolla på Amelie och eskilsbal..


Tack Amelie för din lilla hälsning  <3


Kommentarer
Postat av: Amelie

Ah,så lite så :)

2009-05-22 @ 13:51:26
URL: http://ameliekarinmaria.blogg.se/
Postat av: svintoflickan

så roligt att se bilder m.m å jag ser fram emot att se lilla prinssessan i verkligheten..men känn ingen stress...jag förstår ni har fullt upp..

ler..jag får nöja mej me kort än så länge..dom är underbara.

hoppas kläderna kommer passa nån solig dag sen när hon är lite större.

kramis

2009-05-23 @ 22:46:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0