Vårväder + en vilding i magen :)

Snälla låt våren vara på väg nu, dagens väder har vart helt underbart minst sagt. På väg hem till älkling så satt vi och kom underfund med att våren nog är på G nu för vi såg en motorcyckelåkare och så var asfalten torr och himmlen klarblå och solen lyste starkt. är de inte underbart så säg?!

Under dagen har jag hjälp P tvätta bilen så nu är den ren och fin ,så har vi börjat måla spjälsängen till lillplutten den kommer bli super fin när den är klar hoppas jag, den kommer bli antikvit och så ska vi fixa sänghimmel till också, vi längtar så otroligt mycket <3

Lillplutten är riktigt vild i magen idag sparkar hela tiden, åh de är så mysigt. igår fick även Min mamma känna bebis sparka :D gosgos!

ska invänta P nu som är och spelar innebandy sen så blir de tv tittande och sedan sov dax, är redan trött hehe


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

hej hej.

kramp i vaderna hade jag me me mina...

mkt konstigheter kan man va me om ..skratt.



ja man kan ju göra jättemkt me olika filtar m.m..

vi har me en svart vagn..

men använder mest syskonvagnen just nu blir de ju.

men snart får lillkillen gå mer o mer...blir säkert lea som kommer vilja gå mer än han..skratt..hon är en liten vilding.



ja visst är de härligt att våren äntligen har kommit..jag är sååå glad för det !!!!



kram

2009-03-15 @ 23:51:33
URL: http://svintoflickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0