Uppsats efter uppsats....

Nu känns det verkligen att de börjar gå mot sitt slut i skolan, känns både skönt och lite jobbigt med tanke på att nu innan Bebis kommer ska jag hinna med att skriva fem uppatser i både Kommunikation,Religon, två i svenska och en i alternativ medicin ,har iof till början av maj på mig med de känns endå lite panik väkande,och mitt upp i allt ska man hinna med 2 svenska nationella prov och många långa dagar av praktik. Men som sagt är bara att ligga i nu i slutet och bita ihop får ägna kvällar och helger till att plugga helt enkelt!!

I morgon ska jag iaf prata med min handledare om praktiken ska säga att jag vill korta av mina dagar där och i stället få plugga i skolan, för att ha praktik tre dagar i veckan som börja redan kl sju på morgonen är ingen hjödare + att gå till skolan efter de  och vara där till sena eftermiddagar.. måste inse själv att jag inte orkar med lika mycket nu som jag gjorde förut innan jag blev gravid!

Bäst att sätta fart med pluggandet nu kl är redan åtta snart....

Kommentarer
Postat av: Anneli

Åh, vännen du får säja till om jag ska hjälpa dej med nått plugg! Tycker det låter vettigt att korta av praktikdagarna eftersom du inte har nån direkt lätt praktikplats. Saknar dej! Puss

2009-03-17 @ 15:58:35
URL: http://annie87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0