Trött är bara förnamnet!

Känns som om jag har levt i någon slags sömngång idag kom inte upp ur sängen fören kl va 6,så missade första bussen in till stan sen somnade jag på bussen in till stan och vakande precis så jag han med att plinga, sen har jag vart helt slut hela dagen och somnade även på bussen hem från stan.. och är även super trött nu också..  

Idag har jag iaf vart på praktiken och de har vart rätt rörigt och flamsigt då vi fått in en massa extra barn till oss för branden på den andra avdelningen.så de har vart 6 extra barn idag och de märks verkligen på både ljudnivån och att barnen bli tröttare, men de va bara att göra de bästa av situationen :) ..

Har även idag vart på bokrean och kollat och hittade en jätte fin bok som hete vänta och födabarn kostade bara 89kr hade kostat över 400kr från början så blev glad när jag såg vad den kostade och köpte den på engång :) :)

Nej ska durscha nu sen ska jag mumsa choklad som min P köpt till mig, har ett enomt sug efter socker hela tiden sen ska jag läsa i min fina bok :P

måste tilllägga att min lillälskling i magen mår prima bra<3


Kommentarer
Postat av: svintoflickan

men vi kan väl ses nån dag när du har ork å vi är friska.

tjatar på annie me..ler.

vill ju umgås me mina kusinvitaminer..men hi,hi du blir väl avskräckt av mina vildar.

älskar sånna böcker..jag har den med lennart nilsson.

hur känns de inför förlossningen..

o är de mest choklad du är sugen på.

kramkram

2009-03-03 @ 22:43:05
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Anneli

Åh, vännen klart du är trött! Du har ju verkligen nånting att göra varje dag med både skola, praktik och jobb och du är gravid i 7:e månaden! På fredag ska vi ta det lugnt och äta god mat ute iallafall! Martin ska ut med sina kompisar efteråt, får se om jag då åker hem själv eller om ni vill följa med till mej och se Let's Dance :-) Puss!

2009-03-04 @ 08:42:37
URL: http://annie87.blogg.se/
Postat av: sophie törnquist

Hej!

Naturligtvis blir du trött vännen!

Fattar inte att du orkar vara igång överallt och praktisera, var rädd om din mage nu!

Ät godis du, känner igen det där sötsuget, hihi!

Ibland kan man göra fynd med bra böcker!

Kram på dig

2009-03-04 @ 15:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0