Tiden flyger fram

Jag sover inge bra om nätterna längre, vaknar till varje gång jag ska vända på mig eller om jag hör att de blåser eller något ute. sen har jag sådan kramp i vaderna ibland så man kan bli tokig, men men de är bara att stå ute. sen har jag börjat vakna då himla tidgit på mornarna idag vaknade jag först vid 7 tiden sen 8 och kunde inte somna om, jag som brukar kunna sova iaf till 10 då jag är ledig men inte nu inte. Det var samma sak igår då vaknade jag halv8 och kunde inte somna om. Men men är väl lika bra att vänja sig nu tills bebisen kommer för då lär de inte bli några sov mornar :)

Idag är de den 15 mars och det är exakt 17 dagar kvar tills vi flyttar 58dagar kvar till beräknad förlossning och 82 dagar kvar till stundeten som jag längtar!! Jag hoppas att tiden kommer flyga lika fort fram nu som den gjort den senaste tiden.

Nej nu ska jag ta mig en promenad med Hundarna funderar på att ta en skogspromenad om de inte är för blött!
Hoppas ni får en trevlig dag :) kankse slänger in ett inlägg senare i eftermiddag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0